ضمانت بازگرداندن 7 روزه کالا

ضمانت 7 روزه بازگشت کالا ، ضمانت خدمات پس از فروش بنف می باشد تا مشتریان محترم لذت خرید آسان و مطمئن را تجربه کنند.

تیم بنف در تلاش می باشد تا رضایت مندی شما مشتریان محترم را با در نظر گرفتن مهلت 7 روزه تست فراهم کند تا در صورتی که با هریک از موارد زیر روبرو شوید به سادگی امکان تعویض یا بازگرداندن کالا را داشته باشید.

با توجه به تنوع گروه‌های محصولات و خدمات ارایه شده در وب سایت بنف، تنها کالاهای ارسالی شامل ضمانت بازگرداندن 7 روزه کالا می باشند و محصولات دانلودی و خدماتی شامل این ضمانت نمی باشند.

چه مواردی شامل استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالا می شود؟

 در صورتیکه کالا اشکال و یا ایراد فنی داشته باشد ، باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

در صورتیکه کالا از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.وجود مغایرت باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

در صورتیکه کالا آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه تحویل قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد بازگردانده شود.

ضمانت بازگشت کالا شامل اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری که در اثر استفاده نادرست خریدار از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل ، نصب و راه اندازی،استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

کالا در چه شرایطی مورد تایید کارشناسان برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا می باشد ؟

کالا باید در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود بنابراین کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ضمانت 7 روزه کالا نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.همچنین پاره و مخدوش کردن آن و برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا ،امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

اگر اطلاعات درج شده بر روی کارتن یا بدنه کالا با سفارش شما مغایرت داشته باشد و بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، باید کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد ، در غیر این صورت امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

کلیه اقلام همراه کالا مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته بندی به همراه  کالای اصلی ارسال شود.

همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. هدیه همراه کالا باید از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. در غیر این صورت امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

توجه:

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری ازتحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه  درخواستی از طرف مشتری  تنها پس از  تایید و اعلام نظر کارشناسان بنف و کارشناسان شرکت تامین کننده  قابل پیگیری خواهد  بود.

کالا را چطور ارسال کنید؟

برای ارسال کالا باید با کارشناسان واحد پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید تا درخواست شما ثبت شود در غیر این صورت کالای شما دریافت نخواهد شد.

در صورتی که ساکن تهران هستید ، کارشناس تاریخ و بازه زمانی را با شما هماهنگ می کند و شما فقط در بازه زمانی هماهنگ شده باید کالا را ارسال کنید در غیر این صورت بنف در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت. بنابراین اگر در بازه زمانی مشخص شده امکان ارسال نداشتید جهت هماهنگی برای دریافت بازه دیگر با کارشناسان تماس بگیرید.

در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا پس از هماهنگی با کارشناسان حتما از پست پیشتاز استفاده کنید. در صورت استفاده از روش های دیگر بنف در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  در صورتی که کارشناسان شرایط ضمانت بازگشت کالا را برای شما تایید کنند هزینه‌های ارسال به عهده بنف است.

برای واریز هزینه پیک به حساب مشتری، اصل قبض با مهر شرکت باید همراه کالا برای بنف ارسال شود.همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس services@.com .ایمیل شود.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا برای بنفارسال شود.همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس services@.com .ایمیل شود.

در صورتی که کارشناسان شرایط ضمانت بازگشت کالا را برای شما مورد تایید نباشد هزینه های ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود. در صورت استنکاف مشتری ازتحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

مراحل رسیدگی به درخواست مشتری جهت بازگشت کالا چگونه خواهد بود؟

کارشناسان خدمات پس از فروش بنف ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را به طور میانگین طی 48 ساعت کاری بررسی و کنترل می‌‏کنند ، اگر موارد اعلام شده شامل شرایط ضمانت بازگشت کالا باشد و توسط کارشناسان بنف تایید شود، کالا در صورت موجود بودن تعویض خواهد شد .

لازم بذکر است اگر پس از تایید کارشناسان موجودی کالا به اتمام برسد؛ بنا به درخواست مشتری وجه کالای مرجوعی درج شده درفاکتور را به حساب کاربری مشتری واریز می شود تا برای خرید دیگر استفاده نماید و یا بنا به درخواست مشتری وجه کالا مستقیم به حساب مشتری واریز می شود. استرداد وجه حداکثر تا 48 ساعت کاری واریز خواهد شد.

 درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

تماس با شماره تلفن 0000000 - (021) خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

دانلود اپ بنف

آخرین نسخه اپلیکیشن بنف

  • دانلود اپ بنف
  • دانلود اپ بنف